Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Blogger Pembela Negara

Monday, May 11, 2009

Tunggu mahkamah la tentukan

Pembangkang tidak tolak– Anwar

BUTTERWORTH 10 Mei – Pakatan pembangkang tidak pernah menolak ruang untuk berbincang dengan mana-mana pihak termasuk UMNO dan Barisan Nasional (BN) bagi menyelesaikan kemelut politik di Perak, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anwar yang juga Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) berkata, tidak ada alasan untuk pakatan pembangkang menolak niat baik mana-mana pihak yang mahu mengadakan perbincangan demi kepentingan rakyat.

Beliau berkata demikian selepas mengadakan pertemuan dengan Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) Permatang Pauh di sini, hari ini.

“Tidak ada alasan untuk kita menolak sikap baik sesiapa juga termasuk UMNO dan BN sekiranya ini (perbincangan) disusuli dengan tindakan beradap dan mengikut undang-undang,” katanya.

Beliau mengulas kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini bahawa kerajaan BN sedia bekerjasama dengan pihak pembangkang bagi mengatasi kemelut politik di Perak, namun ia bukanlah bermakna bersetuju untuk menubuhkan kerajaan campuran. – BERNAMA

P/S: Jangan dok main la dengan BABI ni dia boleh putaq belit nanti tiba2 kerajaan lak salah.

No comments: