Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Monday, May 18, 2009

شكور الحمدلله

Oleh kerana Presiden UMNO telah menetapkan bahawasanya prk Penanti tidak meletakan calonnya kita semua berasa syukur kepada Ilahi, kerana ini akan memberi peluang kepada kerajaan menjalankan tanggungjawap mereka kepada rakyat untuk membantu atau membaik pulih sektor ekonomi yang tenat malah membaikpulih keyakinan rakyat kepada UMNO.

1. Penamaan Calon

Agak-agak kita macamana perasaan BABI pada masa tu? Ketika haprak bangun pagi dengan bersemangat pakai baju melayu nak pi daftar sebagai calon tapi tidak hingar-bingar dan tidak ada caci maki side by side memang tidak ada ummphhh. Boleh bayangkan ?

2. Pacak Bendera

Haa haa kesian, dah la habis duit yang minta kat yahudi tu lum tentu yahudi nak bagi pasal bukan nak lawan dengan UMNO pas tu pacak sorang2 mesti orang akan gelak nanti. Basuh la bendera yang lama tu, save cikit cost, orang BN tidak perlu keluar duit nak lawan tapi depa kena la keluar duit nak lawan ngan parti bebas.

3. Ceramah

Yang ni lagi satu, camana ceramah diaorang tak tahu le. Ramai semestinya ramai pasal orang BN pun pi dengar jugak tu yang punca bagi penuh ceramah diaorang. Pasal ceramah mesti kata UMNO penakut,bodoh,pondan la mcam-macam lagi pasal modal lain dah tak ada.

4. Keputusan

Aku rasa ramai orang tidak akan tonton tv punya. Kalah menang pun tak ada makna pun.

Jadi kepada pengundi-pengundi UMNO kalau boleh jangan dok layan pi mengundi biar pi kat PR keluar ramai-ramai pi mengundi. Kita tengok macamana? Berapa peratus yang akan keluar mengundi kalau nak pi pangkah jugak pangkah la parti bebas. Biar BABI pening kepala.

Monday, May 11, 2009

Tunggu mahkamah la tentukan

Pembangkang tidak tolak– Anwar

BUTTERWORTH 10 Mei – Pakatan pembangkang tidak pernah menolak ruang untuk berbincang dengan mana-mana pihak termasuk UMNO dan Barisan Nasional (BN) bagi menyelesaikan kemelut politik di Perak, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anwar yang juga Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) berkata, tidak ada alasan untuk pakatan pembangkang menolak niat baik mana-mana pihak yang mahu mengadakan perbincangan demi kepentingan rakyat.

Beliau berkata demikian selepas mengadakan pertemuan dengan Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) Permatang Pauh di sini, hari ini.

“Tidak ada alasan untuk kita menolak sikap baik sesiapa juga termasuk UMNO dan BN sekiranya ini (perbincangan) disusuli dengan tindakan beradap dan mengikut undang-undang,” katanya.

Beliau mengulas kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini bahawa kerajaan BN sedia bekerjasama dengan pihak pembangkang bagi mengatasi kemelut politik di Perak, namun ia bukanlah bermakna bersetuju untuk menubuhkan kerajaan campuran. – BERNAMA

P/S: Jangan dok main la dengan BABI ni dia boleh putaq belit nanti tiba2 kerajaan lak salah.

Haiii Edrogan....

Mahfuz ingin tanding Naib Presiden

KUALA LUMPUR 10 Mei – Ketua Penerangan Pas, Datuk Mahfuz Omar membayangkan untuk bertanding merebut salah satu daripada tiga kerusi jawatan Naib Presiden Pas pada pemilihan parti itu awal bulan depan.

Bagaimanapun, beliau berkata, keputusan sama ada bertanding atau sebaliknya hanya akan diberikan sebelum 25 Mei ini iaitu tarikh akhir bagi menjawab surat berhubung pertandingan itu.

“Saya akan nilai kemampuan saya dengan sebaik mungkin sama ada layak atau tidak untuk memegang amanah ini,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri mesyuarat Ahli Jawatankuasa Pas Pusat di Pejabat Pas di sini hari ini.

Untuk jawatan Naib Presiden yang kini disandang oleh Exco kerajaan Pas Kelantan, Datuk Husam Musa, Mohamad Sabu dan Ahmad Awang, beberapa pemimpin lain dijangka bertanding.

Antara yang disebut-sebut ialah Ketua Pemuda Pas, Salahudin Ayub dan bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaludin.

P/S: Sudah sudah la tu wahai Edrogan buat semak saja hampa ni buat sial hidup saja hampa harap ketua hampa masuk Sungai Buloh. Amin

Pangkah sewel ni.....


Pemimpin Hindraf, P. Uthayakumar kata dia tidak akan berterima kasih dengan kerajaan yang telah membebaskan beliau dari tahanan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) sejak Disember 2007 lalu.

Kerajaan pun tidak pernah meminta terima kasih dari sesiapa yang telah dibebaskan dari apa juga bentuk tahanan. Apa perlu terima kasih itu kalau tidak datang dari hati yang ikhlas? Lebih baik tidak berterima kasih. Dan tidak perlu juga beritahu tidak mahu beri terima kasih.

Semasa dalam tahanan, Uthayakumar membiarkan dirinya tidak terurus dengan sengaja sebagai protes terhadap ISA.

Kita nak hairan apa Thailand pun dah bersedia nak guna ISA cara mereka. Ada tengok berita ke?

Bagi aku la penyemak paria ni tak perlu ada kat Malaysia kita, malah banyak mengacau bilau saja. Aku menyokong kalau kerajaan lucut saja kerakyaan paria2 ni. Tak ada sudahnya bagi peluang kepada paria2 ni yang tak pernah kenang budi.

Kepada Dewan Rakyat kalau dah bersidang nanti usulkan perkara ni mana2 rakyat Malaysia yang mengutuk negara Malaysia tidak kira dalam Malaysia mahupun kat luarnegara hapuskan saja kerakyatan Malaysia. Kita tengok setakat mana patriotik rakyat kepada negara.

Kita rakyat pelbagai bangsa tidak suka manusia yang berperangai macam hindu ni kurang ajar namanya. Cuba kita tengok ketika prk Bukit Selambau walaupun kutukan Kalaivanar dan ketidak kepercayaannya kepada PKR nak menolong India Malaysia tapi apa kesudahannya. Kalau dah paria tu memang paria lah diaorang.

Lagi ada yang bengong nak masuk mereka dalam MIC apa kejadahnya namanya ni. Cukup2 la wahai MIC cari jalan yang lebih baik la jangan dok jadi bengong lagi dan ditambah PPP tidak ada punca nak lucut jawatan orang yang buat kerja demi politik kepada Presiden mereka.

Kepada kerajaan jangan ikut telunjuk hindu2 ni, kerja untuk rakyat yang mahu perubahan.


1 Malaysia

Penyokong Blogger Pembela Negara

Friday, May 1, 2009

Superpower Police.....

video


Biasa tengok ke polis cam ni kat Malaysia...hahaha

Beautiful natures.