Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Monday, May 11, 2009

Pangkah sewel ni.....


Pemimpin Hindraf, P. Uthayakumar kata dia tidak akan berterima kasih dengan kerajaan yang telah membebaskan beliau dari tahanan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) sejak Disember 2007 lalu.

Kerajaan pun tidak pernah meminta terima kasih dari sesiapa yang telah dibebaskan dari apa juga bentuk tahanan. Apa perlu terima kasih itu kalau tidak datang dari hati yang ikhlas? Lebih baik tidak berterima kasih. Dan tidak perlu juga beritahu tidak mahu beri terima kasih.

Semasa dalam tahanan, Uthayakumar membiarkan dirinya tidak terurus dengan sengaja sebagai protes terhadap ISA.

Kita nak hairan apa Thailand pun dah bersedia nak guna ISA cara mereka. Ada tengok berita ke?

Bagi aku la penyemak paria ni tak perlu ada kat Malaysia kita, malah banyak mengacau bilau saja. Aku menyokong kalau kerajaan lucut saja kerakyaan paria2 ni. Tak ada sudahnya bagi peluang kepada paria2 ni yang tak pernah kenang budi.

Kepada Dewan Rakyat kalau dah bersidang nanti usulkan perkara ni mana2 rakyat Malaysia yang mengutuk negara Malaysia tidak kira dalam Malaysia mahupun kat luarnegara hapuskan saja kerakyatan Malaysia. Kita tengok setakat mana patriotik rakyat kepada negara.

Kita rakyat pelbagai bangsa tidak suka manusia yang berperangai macam hindu ni kurang ajar namanya. Cuba kita tengok ketika prk Bukit Selambau walaupun kutukan Kalaivanar dan ketidak kepercayaannya kepada PKR nak menolong India Malaysia tapi apa kesudahannya. Kalau dah paria tu memang paria lah diaorang.

Lagi ada yang bengong nak masuk mereka dalam MIC apa kejadahnya namanya ni. Cukup2 la wahai MIC cari jalan yang lebih baik la jangan dok jadi bengong lagi dan ditambah PPP tidak ada punca nak lucut jawatan orang yang buat kerja demi politik kepada Presiden mereka.

Kepada kerajaan jangan ikut telunjuk hindu2 ni, kerja untuk rakyat yang mahu perubahan.


1 Malaysia

Penyokong Blogger Pembela Negara

No comments: