Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Blogger Pembela Negara

Monday, May 11, 2009

Haiii Edrogan....

Mahfuz ingin tanding Naib Presiden

KUALA LUMPUR 10 Mei – Ketua Penerangan Pas, Datuk Mahfuz Omar membayangkan untuk bertanding merebut salah satu daripada tiga kerusi jawatan Naib Presiden Pas pada pemilihan parti itu awal bulan depan.

Bagaimanapun, beliau berkata, keputusan sama ada bertanding atau sebaliknya hanya akan diberikan sebelum 25 Mei ini iaitu tarikh akhir bagi menjawab surat berhubung pertandingan itu.

“Saya akan nilai kemampuan saya dengan sebaik mungkin sama ada layak atau tidak untuk memegang amanah ini,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri mesyuarat Ahli Jawatankuasa Pas Pusat di Pejabat Pas di sini hari ini.

Untuk jawatan Naib Presiden yang kini disandang oleh Exco kerajaan Pas Kelantan, Datuk Husam Musa, Mohamad Sabu dan Ahmad Awang, beberapa pemimpin lain dijangka bertanding.

Antara yang disebut-sebut ialah Ketua Pemuda Pas, Salahudin Ayub dan bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaludin.

P/S: Sudah sudah la tu wahai Edrogan buat semak saja hampa ni buat sial hidup saja hampa harap ketua hampa masuk Sungai Buloh. Amin

No comments: