Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Sunday, July 26, 2009

Perpaduan.....?????

Salam,

Terkejut aku hari ini TGNA sanggup mencemar ideanya yang mahukan perpaduan kembali menyemarak di Kelantan untuk berbaik dengan kerajaan pusat.

Apa yang tak kenanya disini memang kita sedia maklum bahawa TGNA memang dikenali seorang penentang yang hebat kepada saudara seIslam dalam negara kita. Secara tiba-tiba menghulurkan tangan tanda perdamaian demi Islam dan orang Melayu.

Haaa haaa apa tu TGNA buat lawak ka. Dulu sebelum PRK MU macam-macam tohmahan di sajikan kepada kerajaan pusat tiba-tiba lain pula kisahnya.

Ni TGNA jangan dok merapu la orang tau la perangai hang tu. Sejak MU nak jatuh kat UMNO baru sekarang dia kelamkabut.

MU kan tak mau pembangunan kata dia tu punca menang majoriti 65 undi.

Yang betulnya dia sudah takut bahawa rakyat Kelantan memang menagih pembangunan di sana. Itu sebab la dia sanggup berbaik dengan kerajaan pusat untuk menyelamat sokong rakyat Kelantan bila dah dapat sokong rakyat mau tau kerajaan pusat di hentamnya balik paku buah keras nanti.

Ini semua omong-omong kosong dari TGNA untuk membaikpulih sokong mereka saja, pasal sekarang rakyat dah tak tahan perangai PR yang dok ada sekarang.

1Malaysia sudah mengatasi reputasi PR jadi tiba masanya mereka akan berbaik dengan kerajaan pusat untuk menutup kelemahan mereka sekarang.

Petikan dari Segalanya Mungkin (Walaupun sedikit prasangka berdasarkan lidahnya yang bercabang, saya terpaksa mengalu-alukan kenyataan beliau ini. Kita tunggu apa perkembangannya selepas penganjuran Kelantan Fiesta 2009 di Kuala Lumpur dan pada 28 hingga 31 Oktober ini di Padang Perdana dan perkarangan Stadium Sultan Mohamad ke-IV di Kota Bharu. Atau mungkin selepas itu cakapnya berputar semula?)

Bagi aku tidak mngkin terjadi, ini adalah psycho dari juak-juak penentang sahaja.

Waspada lah kita jangan jadi macam ari tu Kerajaan Perpaduan yang di war-warkan.

kat sini pun leh baca

Tuesday, July 14, 2009

wazz..........up wazz..........pp 65%


سلام سجهترا

Alhamdulillah, kepada semua penyokong UMNO walaupun kita kalah kat Manik Urai jangan kita bisa kecewa. Kekalahan kita ini sememangnya bermaruah. Kita tahu kalah menang itu adat dalam perjuangan. Walaupun kekalahan kita tu hanya 65 majoriti itu ialah kemenangan kita di kubu mereka yang paling taksub.

Walaupun kita kalah, selepas ini semua pemimpin kita harus juga hadir diri mereka jika rakyat meminta pertolongan dari wakil kita untuk menunjukkan yang kita ini bukan komunis seperti yang mereka sangka. Kita kena turun padang tunjukkan kepada mereka yang kita ini parti yang diperlukan oleh rakyat

Selepas ini buat postmortem tengok di mana peti-peti undi yang memenangkan. Kita turun dan langsaikan hutang kita kepada mereka kerana apa yang kita janji kepada pengundi kita sebelum ini.

Ini kita parti yang tidak menipu orang malah sentiasa membantu rakyat walaupun kerajaan kita sentiasa difitnah. Walau apapun pemimpin kita harus turun bersama rakyat. Ini bukan apa ini adalah 1 point untuk 1Malaysia.

Pembangkang sudah sedar bahawasanya graf Gelombang Biru sudah meningkat maka dengan ini mereka akan menyerang besar-besar dengan ketua pembangkangnya akan naik mahkamah untuk diadili ini menyebabkan mereka semakin senak sesenak prk Bukit Gantang, Penanti dan terkini Manik Urai yang membuktikan bahawa rakyat sudah menampar malah menendang PR yang semakin semak dalam mentadbir negeri mereka.

Akhir sekali jika jadi pemimpin tu beringat jaga maruah bangsa kita agama kita letakkan semua ini diatas sekali kerana keyakinan rakyat sekarang sudah terarah kepada kita.

Baca petikan dari blogger kawan kita si Parpukari yang aku paste ni (PAS dengan tindakan ganas dan gilanya telah membuatkan rakyat negeri Kelantan meluat dengan mereka, 65 adalah satu azimat untuk BN untuk bangkit semula, rakyat sudah bagi 'signal' pada semua yang BN boleh diterima semula sekiranya BN memperbaiki lagi imej dan buangkan pemimpin RASUAH!)

Salam...........adios

Thursday, July 2, 2009

الحمدلله

Syukur kita kepada Allah,

Apa yang kita harapkan selama ini akan terjadi akhirnya. Dengan kata dan lafaz
بسم الله الرحمن الرحيم dengan ini kita semua akan hadir sendiri menyaksikan mahkamah menjalankan kes kepada bapa segala durjana,pembelit,peliwat, penghancur ummah dan terburuk memecahbelah kita Melayu didalam malaysia ini.

يا الله kami menyeru kepadaMU dengan izin jika benar ianya seorang yang keji engkau jatuhkanlah maruahnya dimahkamah dunia ini demi menyelamat umat manusia khasnya Melayu yg sekarang telah berpecahbelah demi kebaikan Malaysia.

Pindah kes liwat: Rayuan Anwar ditolak

PUTRAJAYA: Mahkamah Rayuan mengekalkan keputusan kes liwat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dipindahkan ke Mahkamah Tinggi dari Mahkamah Sesyen.

Ia diputuskan sebentar tadi.

Mstar Online

Wednesday, July 1, 2009

PR......nak tergelak aku



1. Hari ini cerita agak menarik pasal DAP Kedah nak lari keluar dari PR. Isunya paling remeh la pasal BABI. Ni cerita lawak ke? Memang bodoh la geng pakatan ni. Tapi aku sokong 100% DAP lari keluar senang sikit Kerajaan PAS belajar berdikari tak harap bantuan DAP saja kerana nak menang. Jika tidak ada gabung ni PRU13 nampak macam best sikit. PAS nak kalut apa kat Penang pun satu haram kerusi PAS x bagi pegang exco tapi PAS Penang sial penakut.

2. Lagi satu cerita Kg Pala haa nak habaq segan, baru hampa tau macamana cina ni buat kerja kat hampa. Suruh balik Melaka haaaa jangan harap la woiiii sampai mampus pun dia tak balik punya pasal Penang ni dah nak jadi macam Singapura.

Kepada melayu buat serangan minda serang cara halus jatuhkan PR. PR dah jadi kelam-kabut.