Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Blogger Pembela Negara

Monday, May 18, 2009

شكور الحمدلله

Oleh kerana Presiden UMNO telah menetapkan bahawasanya prk Penanti tidak meletakan calonnya kita semua berasa syukur kepada Ilahi, kerana ini akan memberi peluang kepada kerajaan menjalankan tanggungjawap mereka kepada rakyat untuk membantu atau membaik pulih sektor ekonomi yang tenat malah membaikpulih keyakinan rakyat kepada UMNO.

1. Penamaan Calon

Agak-agak kita macamana perasaan BABI pada masa tu? Ketika haprak bangun pagi dengan bersemangat pakai baju melayu nak pi daftar sebagai calon tapi tidak hingar-bingar dan tidak ada caci maki side by side memang tidak ada ummphhh. Boleh bayangkan ?

2. Pacak Bendera

Haa haa kesian, dah la habis duit yang minta kat yahudi tu lum tentu yahudi nak bagi pasal bukan nak lawan dengan UMNO pas tu pacak sorang2 mesti orang akan gelak nanti. Basuh la bendera yang lama tu, save cikit cost, orang BN tidak perlu keluar duit nak lawan tapi depa kena la keluar duit nak lawan ngan parti bebas.

3. Ceramah

Yang ni lagi satu, camana ceramah diaorang tak tahu le. Ramai semestinya ramai pasal orang BN pun pi dengar jugak tu yang punca bagi penuh ceramah diaorang. Pasal ceramah mesti kata UMNO penakut,bodoh,pondan la mcam-macam lagi pasal modal lain dah tak ada.

4. Keputusan

Aku rasa ramai orang tidak akan tonton tv punya. Kalah menang pun tak ada makna pun.

Jadi kepada pengundi-pengundi UMNO kalau boleh jangan dok layan pi mengundi biar pi kat PR keluar ramai-ramai pi mengundi. Kita tengok macamana? Berapa peratus yang akan keluar mengundi kalau nak pi pangkah jugak pangkah la parti bebas. Biar BABI pening kepala.

No comments: