Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Blogger Pembela Negara

Sunday, July 26, 2009

Perpaduan.....?????

Salam,

Terkejut aku hari ini TGNA sanggup mencemar ideanya yang mahukan perpaduan kembali menyemarak di Kelantan untuk berbaik dengan kerajaan pusat.

Apa yang tak kenanya disini memang kita sedia maklum bahawa TGNA memang dikenali seorang penentang yang hebat kepada saudara seIslam dalam negara kita. Secara tiba-tiba menghulurkan tangan tanda perdamaian demi Islam dan orang Melayu.

Haaa haaa apa tu TGNA buat lawak ka. Dulu sebelum PRK MU macam-macam tohmahan di sajikan kepada kerajaan pusat tiba-tiba lain pula kisahnya.

Ni TGNA jangan dok merapu la orang tau la perangai hang tu. Sejak MU nak jatuh kat UMNO baru sekarang dia kelamkabut.

MU kan tak mau pembangunan kata dia tu punca menang majoriti 65 undi.

Yang betulnya dia sudah takut bahawa rakyat Kelantan memang menagih pembangunan di sana. Itu sebab la dia sanggup berbaik dengan kerajaan pusat untuk menyelamat sokong rakyat Kelantan bila dah dapat sokong rakyat mau tau kerajaan pusat di hentamnya balik paku buah keras nanti.

Ini semua omong-omong kosong dari TGNA untuk membaikpulih sokong mereka saja, pasal sekarang rakyat dah tak tahan perangai PR yang dok ada sekarang.

1Malaysia sudah mengatasi reputasi PR jadi tiba masanya mereka akan berbaik dengan kerajaan pusat untuk menutup kelemahan mereka sekarang.

Petikan dari Segalanya Mungkin (Walaupun sedikit prasangka berdasarkan lidahnya yang bercabang, saya terpaksa mengalu-alukan kenyataan beliau ini. Kita tunggu apa perkembangannya selepas penganjuran Kelantan Fiesta 2009 di Kuala Lumpur dan pada 28 hingga 31 Oktober ini di Padang Perdana dan perkarangan Stadium Sultan Mohamad ke-IV di Kota Bharu. Atau mungkin selepas itu cakapnya berputar semula?)

Bagi aku tidak mngkin terjadi, ini adalah psycho dari juak-juak penentang sahaja.

Waspada lah kita jangan jadi macam ari tu Kerajaan Perpaduan yang di war-warkan.

kat sini pun leh baca

3 comments:

Detguaq said...

Salam Adha,

Terima kasih kerana lalu depan premis aku. Aku akan linkkan blog ini dlm blog aku dan aku akan suggest kat NOBLE untuk linkkan blog ini juga. tqvm.

adha said...

thank detguaq

ISAC said...

Salam Bro,

Tolong aktifkan gadget "follower" ini untuk memudahkan para blogger meng"link"kan blog mereka dengan blog anda.

Kita boleh copy semua blog yang kita follow kedalam "my blog list"

TQ.

Wassallam