Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Wednesday, July 1, 2009

PR......nak tergelak aku



1. Hari ini cerita agak menarik pasal DAP Kedah nak lari keluar dari PR. Isunya paling remeh la pasal BABI. Ni cerita lawak ke? Memang bodoh la geng pakatan ni. Tapi aku sokong 100% DAP lari keluar senang sikit Kerajaan PAS belajar berdikari tak harap bantuan DAP saja kerana nak menang. Jika tidak ada gabung ni PRU13 nampak macam best sikit. PAS nak kalut apa kat Penang pun satu haram kerusi PAS x bagi pegang exco tapi PAS Penang sial penakut.

2. Lagi satu cerita Kg Pala haa nak habaq segan, baru hampa tau macamana cina ni buat kerja kat hampa. Suruh balik Melaka haaaa jangan harap la woiiii sampai mampus pun dia tak balik punya pasal Penang ni dah nak jadi macam Singapura.

Kepada melayu buat serangan minda serang cara halus jatuhkan PR. PR dah jadi kelam-kabut.

1 comment:

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

Bro,
Ini adalah bonus dari tuhan untuk makhluk2 dalam Pas.Banyak lagi akan datang dalam masa terdekat ini.Semua on the way.