Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Blogger Pembela Negara

Tuesday, July 14, 2009

wazz..........up wazz..........pp 65%


سلام سجهترا

Alhamdulillah, kepada semua penyokong UMNO walaupun kita kalah kat Manik Urai jangan kita bisa kecewa. Kekalahan kita ini sememangnya bermaruah. Kita tahu kalah menang itu adat dalam perjuangan. Walaupun kekalahan kita tu hanya 65 majoriti itu ialah kemenangan kita di kubu mereka yang paling taksub.

Walaupun kita kalah, selepas ini semua pemimpin kita harus juga hadir diri mereka jika rakyat meminta pertolongan dari wakil kita untuk menunjukkan yang kita ini bukan komunis seperti yang mereka sangka. Kita kena turun padang tunjukkan kepada mereka yang kita ini parti yang diperlukan oleh rakyat

Selepas ini buat postmortem tengok di mana peti-peti undi yang memenangkan. Kita turun dan langsaikan hutang kita kepada mereka kerana apa yang kita janji kepada pengundi kita sebelum ini.

Ini kita parti yang tidak menipu orang malah sentiasa membantu rakyat walaupun kerajaan kita sentiasa difitnah. Walau apapun pemimpin kita harus turun bersama rakyat. Ini bukan apa ini adalah 1 point untuk 1Malaysia.

Pembangkang sudah sedar bahawasanya graf Gelombang Biru sudah meningkat maka dengan ini mereka akan menyerang besar-besar dengan ketua pembangkangnya akan naik mahkamah untuk diadili ini menyebabkan mereka semakin senak sesenak prk Bukit Gantang, Penanti dan terkini Manik Urai yang membuktikan bahawa rakyat sudah menampar malah menendang PR yang semakin semak dalam mentadbir negeri mereka.

Akhir sekali jika jadi pemimpin tu beringat jaga maruah bangsa kita agama kita letakkan semua ini diatas sekali kerana keyakinan rakyat sekarang sudah terarah kepada kita.

Baca petikan dari blogger kawan kita si Parpukari yang aku paste ni (PAS dengan tindakan ganas dan gilanya telah membuatkan rakyat negeri Kelantan meluat dengan mereka, 65 adalah satu azimat untuk BN untuk bangkit semula, rakyat sudah bagi 'signal' pada semua yang BN boleh diterima semula sekiranya BN memperbaiki lagi imej dan buangkan pemimpin RASUAH!)

Salam...........adios

No comments: