Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Blogger Pembela Negara

Sunday, January 11, 2009

Aku tak faham ke engkau tak faham?

Apasal depa buat demo polis tak tangkap depa masukkan dalam Isa ke apa ke bla bla bla. Itu adalah ayat seorang Hindu dan seorang Cina kat tempat aku bekerja.

Bagi aku Hindu adalah punca segala-galanya dalam negara kita. Hindu semakin kurang ajar,hindu pencetus huruhara,hindu pencetus demo dan hindu la macam-macam kerenahnya. Daripada penulisan blog ke demo pertubuhan haram dan lain-lain mereka ini cukup taksub. Yang aku tak faham kenapa kita Melayu Islam yang buat demo untuk memprotes Yahudi laknat disuruhnya tangkap untuk dihumban daalam penjara. Apa punya bodoh punya Hindu la dia ni. Aku tak faham ke atau dia yang tak faham.

Sebetul-betulnya kaum pendatang sudah acapkali kurang ajar kepada Islam kita. Tengok dari Bar Council, penulis blog IFC dan lain-lain lagi semuanya kerana Hindu saja yang melawan Agama kita. Selepas ini kita semua jangan bagi muka kepada hindu-hindu ini, kita kena lawan mereka kerana diaorang juga penyokong @ pendokong Yahudi dalam Malaysia.

Kepada teman-teman blogger semua kita lawan yahudi laknat ni sampai ketitisan darah terakhir. Kepada BPN semoga kamu semua berjaya dalam melaksana Resolusi kamu.

No comments: