Musnahkan pengkhianat Negara

Musnahkan pengkhianat Negara

Blogger Pembela Negara

Sunday, November 1, 2009

Jangan dihina dikemudian hari......

Hari ini perjalanan politik negara kita masih keadaan penat, masih terkial-kial, tidak menentu dan jauh menyimpang dari asalnya.

Bagi aku yang masih tidak faham mencari nilai-nilai murni dalam politik terasa tidak tentu arah dalam menghitung hari apakah nasib kita orang-orang melayu dalam berpolitik.

Hari ingin aku bercakap kepada mereka yang akalnya waras, cerdik dan dalam bahasa canggihnya genius meletakkan politik melayu di tahap mana? Bagi aku sepatutnya bangsa kita (melayu) harus berjuang seperti pahlawan yang dulu-dulu. Berjuang demi bangsanya agamanya dan tanahairnya.

Semenjak PRU12 aku amat kecewa sekali, seperti aku ditumbuk oleh bangsa asing, walaupun parti-parti ini (PR) mengaku untuk menjaga kita khasnya orang-orang melayu, tetapi mereka tidak berjaya membawa apa-apa untuk kita. Kenapa kita sesama insan lebih-lebih lagi pada masa ini sanggup melupakan adat dan budaya orang Melayu dan Islam semata-mata mahu mencari undi? Berbaloikah dengan maki hamun kerana ketamakan dan kerakusan bagaikan manusia hilang ingatan hanya disebabkan undi?

Dengan sikap ego mereka, masih tidak berubah selain fitnah lagi banyak ditaburkan kepada pemimpin negara. Apa salah jika kita bergabung dalam penyatuan melayu dalam parti UMNO. Tiada rugi walaupun sejarah dulu terkena kepada PAS, lupakan sengketa itu jadikan generasi baru kita untuk bersatu.

UMNO boleh melupakan MIC & MCA tetapi kepada PAS apakah kamu boleh lupakan DAP & PKR? Jawapannya ada kepada ahli-ahlinya.......................?

Mari sama-sama kita doakan kepada Allah supaya terbuka hati mereka untuk bergabung dengan UMNO supaya melayu boleh kuat dan kita boleh jalankan undang-undang dalam Islam.
Jika gabungan ini terjadi akan bertambah kuatlah orang-orang melayu. Apakah kita semua tidak mahu?

Salam perpaduan

No comments: